Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

^Lhotse | użytkownik aktywny

imię i nazwiskodorota jeziorowska adresślunsk/krk zarejestrowany09.02.2005 @13:53:04 ostatnio na stronie20.05.2013 @12:11:46

nigdy nie ufaj gatunkowi,
który ciągle się uśmiecha.
na pewno coś knuje.



http://www.przystanocalenie.pl ! Choć raz w miesiącu odpuśćcie sobie jedno piwo, a w zamian za to te 6 złotych wyślijcie Komitetowi Pomocy dla Zwierząt... Dla Was to żadna różnica, a żyjątka się ucieszą z wszystkiego. Ja tak robię.

http://www.digart.pl/forum/temat/583264/Zbiorka_pieniedzy_-_Pajacyk_Polskie_Serce_Okruszek_Habitat_Z_milosci_serc.html Akcje charytatywne

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6891980
digarty4 komentarze4753 posty na forum811 newsy3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Aeternus    13.02.2005 @13:10:37
To sobie poczekasz..bylo kilka osob co tez czekaly..i chyba czesc z nich juz umarla ze starosci..
A oceny sa zawsze malo wiarygodne jakie by nie byly..i nie wazne od kogo..ale dzieki milo..
_______
Jestem popromienny
~Aeternus    13.02.2005 @13:02:50
Heh dziekowac dziekowac :D...
Niezla ocena nie powiem...
1% wiecej sasasa..
_______
Jestem popromienny
~Aeternus    13.02.2005 @13:00:56
Moze tak moze nie.. tylko Ty to wiesz ;P
Jezeli przeczytalas to powiedz co o tym sadzisz ;P bo na ocenie az tak bardzo mi nie zalezy ;P...
Pozdrawiam
_______
Jestem popromienny
~Aeternus    13.02.2005 @12:41:24
Widzialas tylko jeden a mam 2 :>
_______
Jestem popromienny
~Aeternus    13.02.2005 @10:55:23
oo Zdjecie wstawilas :D
i nowy da...cos dla mnie :D
sasasa
_______
Jestem popromienny
~nai    13.02.2005 @10:35:27
dziękuję..ale to nie talent. po prostu dużo ćwiczę..
_______
when you love someone but it goes to waste...could it be worse?
~fakt    12.02.2005 @23:50:08
każda opinia jest ważna, dzięki
~viator    12.02.2005 @22:02:45
dziekuje Lhotse i rowniez pozdrawiam;]
~Silvena    11.02.2005 @17:05:08
Jaki tu spokój.... nanananaaaaaaaaa ='D
_______
i'm a ready to begin the freedom of the spirit
i need, i need, need some air
i need, i need, need some water
o-ho o! got-ta be free
~Aeternus    10.02.2005 @20:46:50
To bardzo fajnie :D
Moze bedziemy wiecej ze soba rozmawiac..hehe
Ja po prostu uwielbiam historie
Klasyke i fantasy...boshe....
W sumie zyc nie umierac poprawilas mi humor :D
_______
Jestem popromienny
~Aeternus    10.02.2005 @20:38:20
Heh...kiedys pokaze swoje oczy
A tak na przyszlosc mozesz odpisywac na komentarze u Ciebie na stronie uzytkownika ktory napisal ? bo jak zamkne Twoj profil to juz do niego nie trafie samemu...gdybym tak mial szukac u kazdego czlowieka do ktorego pisalem odpowiedzi to bym nigdy nie znalazl hehe :D
_______
Jestem popromienny
^Lhotse    10.02.2005 @20:20:43
Za ładne oczy?? Hmmm... nie widziałam Ale powiedzmy, że tak... Tak, zdecydowanie to coś na "h" to plaga... Pozdrówka Dzęki Lil
_______
follow the white rabbit.
~Lil    10.02.2005 @20:07:50
Dziekuje, a ja nie zajmuje sie tylko mangą Odpozdrawiam i zycze w przyszlosci sukcesow na DA
~Aeternus    10.02.2005 @19:48:14
Za ladne oczy prawda :>?
Ja mam taki dziwny uraz ze wszedzie widze hh ;/
Boshe musze sie leczyc
_______
Jestem popromienny
^Lhotse    10.02.2005 @19:29:23
Aghrr... Jak to można było przeczytać h**-*** (nie używam tych słów)... High-hopes Dobra, tym razem Ci wybaczam
_______
follow the white rabbit.
~Aeternus    10.02.2005 @19:26:09
Taaa
Metal Gothic..i takie tam
Adres www przeczytalem tak : hip-hop.eblog.pl heh...zycie ? :>
_______
Jestem popromienny
^Lhotse    10.02.2005 @19:20:49
Zyc... umierac... ciezka decyzja...
_______
follow the white rabbit.
^Lhotse    10.02.2005 @19:19:49
Hehe... Metal ruless...
_______
follow the white rabbit.
~Aeternus    10.02.2005 @19:18:12
Cenimy sobie spokoj cisze ...ale czasem panuje chaos ...
Zyc i umierac...
_______
Jestem popromienny
~sataniq    10.02.2005 @19:12:00
i zapanuje chaos...



pozdrawiam
_______

come here my little son, come I heal your sins...

^Lhotse    09.02.2005 @22:38:33
Ale tu spokój... i cisza...
_______
follow the white rabbit.
Poprzednia strona 1 ... 194 195 196 197
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt